در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان و جوی پیشرفته وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان و جوی پیشرفته وجود دارد

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان AvanzadaHoy روز وجود دارد، بسیاری از مردم به بیماری مزمن کلیه، آنها نمی دانند که چه آنها می توانند. به طور کلی اکثر بیماران انجام دیالیز برای حفظ زندگی عادی است. با این حال، دیالیز یک گزینه مناسب نیست. در حال حاضر وجود دارد alternatica درمان سلول به diáslisis. این بسیار پیشرفته و مفید است.

بیماری مزمن کلیه به ریشه به راحتی درمان نمی شوند. شما می توانید نارسایی کلیه، و پس از آن اورمی توسعه. هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند درمان زود آن بسیار مهم است.

بیشتر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه قبل از دیالیز، در حال حاضر nesecitan diáslisis برای بیماری مزمن کلیه را ندارد. بیماری های کلیوی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، جایگزین درمان وجود دارد به دیالیز سلول های بنیادی. این است که به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز. سلول های بنیادی ظرفیت برای بازسازی و بازیابی هستند کلیه و تولید سلول های موثر برای جایگزینی سلول های قرمز خون است که عملکرد بازی مرگ و میر. که بسیار پیشرفته است.

بنابراین، سلول های بنیادی می تواند کمک به کنترل پیشرفت بیماری مزمن کلیه. این ممکن است به طور کامل معکوس شود. در بیمارستان ما هستند، نیز وجود بیماریهای دهان چینی برای کمک به مقابله با مشکلات کلیوی وجود دارد. مخلوط مای کانگ در بیمارستان ما شایع تر استفاده می شود.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری مزمن کلیوی و یا دیگر. شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. تماس با ما سوالات و توصیه خود را. متخصص توصیه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: